Hvis du er ny i dit arbejde som håndværker eller bare mangler lidt inspiration til, hvordan du gør dagligdagen nemmere for dig selv, så kan du læse med her for at finde ud af, hvad du kan gøre. Nye ting kommer til, så selv om du har været håndværker i lang tid, og føler du har styr på det, kan det være godt at læse med alligevel for at læse om nogle nye smarte ting.

Tænk over tiden

Som håndværker er det vigtigt at du kan planlægge og prioritere din tid ordentligt. Med alle de møder og aftaler du har med folk kan det være svært at holde styr på, hvor du skal være på forskellige tidpunkter. Her kan det være en god ide at skifte kalenderen ud med en lidt smartere metode. Derfor kan du benytte din telefon. Her kan du både få påmindelser om, hvor du skal hen, og få et bedre overblik over dine opgaver. Dette kan du alt sammen få i en app der heder easytime. ved hjælp af denne app kan du holde styr på din tidsregistreing håndværker Den kan du nemt hente og sætte op og så er den klar til at blive brugt inden for meget kort tid. Du kan finde mere om appen hjemmesiden.

Hold styr på dine værktøjer

Det er vigtigt at holde styr på sine værktøjer, og de ting du skal bruge til aftalen. Husk på at alt værktøjet skal være i tiptop form, og skal kunne virke optimalt. Det handler derfor også om at tænke fremad, og købe de ting, der bliver nødvendige. Husk også på ikke bare at købe værktøj for at købe det fordi du skal overveje dit budget. Det handler nemlig om at kunne kende forskel på, hvornår du skal bruge penge og, hvornår man skal spare dem.